9 Eylül 2020 Çarşamba

İyi hissettiren animeler, küçük bir dertleşme.

🌼🌸 Merhaba herkese yeniden.!




 Önce küçük bir dertleşme; 

Aslında hayatım tam kaos, neresinden tutsanız elinizde kalıyor, ama neyse konumuz bu olmasın, yazdığım hiçbir şeyi beğenmememe rağmen yazmaya çalışmam da olmasın, yazmaya çalışmak ne kadar zor, kendini ifade etmek daha kendin tam bilmiyorken.   

Spontane gelişti, hastaneye gidip hemşireye bir şey sordum, ve şu an bankta ağaçların altında oturuyorum.  Kolum kan verdikten sonra morardı da bir miktar, tam öyle de değil kırmızı bir bulut oluştu ona bazı mor ve sarılar da eşlik etti, benim gibi endişelenenler varsa yalnız değiller, söyleyeyim dedim. :") Hiç de olmazdı, ilk kez yaşadım, beş güne geçer falan dediler ki zaten beş gün de beklemiştim neyse yine bekleyeceğim. Çok da endişelenmemeye çalıştım ama moralim de bozulunca gittim bugün hastaneye.  



Ne küçük mesele diyorsunuzdur belki. 

Neyse bu kadar detaya girmeyi hiç istemezdim, niye böyle oldu... 

Dergi aldım, aylardır almiyordum evdekiler de okunmamış vaziyette duruyor zaten, ama ip ve mandal ve birkaç kartpostal resim hediyeliydi Ot'un bu ayki sayısı. Bir de epeydir dergi almamıştım, alsam mı diye bir düşünüyordum zaten. Bir tane de muzlu tahıllı bar aldım ama cok sevmedim, eskiden buğday gevreğini çok severdim ben, cips niyetine yerdim, neyse. Yurt odası anılarım..

Psikiyatrist randevumu hala almadım, çekiniyorum hala, yani o kadar da mesele değil falan diyordum ama... Bu gidişle sıra da bulamayacağım iyice haftaya kalacak. Ve yine anlatmıyorum ama bazı insanlar yüzünden annemle ben berbat günler yaşıyoruz, acayip çalkantılı bir dönem. Nasıl ayaktayım şaşırıyorum.  

Hani hiçbir şey yolunda değil ama yine dizi falan izlemeye çalışıyorum. 

Bunu da kim niye okusun ama paylaşacağım sanırım, üzgünüm. 


Ağaçlar gün ışığı da fayda etmiyor ama animelerde çok seviyorum yeşillikli kırsal alanlar, ağaçlar, çiçekler. Gerçekte ise kırsalda da yaşadım, çok ıssız geliyor, pek sevemem maalesef ama izlemesi güzel. 🌼


Son zamanlarda Anne'in (Yeşilin Kızı Anne)'in çizgi filmini izliyordum, ama ondan da hemen sıkıldım... 



Yine de dönüş yapmayı düşünüyorum, bence izlerseniz seversiniz. Tavsiye. Hatta çok seversiniz bence.




Anime pek sevmem ama böyle iyi hissettiren, dağda bayırda geçen yumuşak tonlarda çizimler, böyle iyi hissettiren şeyler izlemek güzel. Bir araştırıyordum benzer ne bulabilirim diye, aklımda kalanları yazacağım: 

. Remi, nobody's girl.  (Fransa kırsalında başlıyor hikaye ama sonra sanırım Paris'e de geçiyorlar. Kimsesiz bir kız, ona kol kanat geren bir adam, sokak çalgıcılığı ve hayvan dostları var. )




. Peter Pan 



. Andersen Masalları (bu dizi mi emin değilim)

. Tom Sawyer






.Koniciwa Anne (Yeşilin Kızı Anne'deki Anne basrolde, onun Green Gables'a gelmeden önceki yetimhanedeki hayatı anlatılıyor. ) 



.Tales of Little Woman



.Küçük Prenses.



Heidi ve Polyanna da var tabi. 

Ay hayat böyle lay lay lay olsa keşke... Böyle koşmak bile cesaret gerektiriyor...  Böyle hoplasam atlasam, iyi hissetsem... 
Neyse bakınca bile iyi gelmiyor mu, animeler böyle ise seviyorum. : D 
Ha bir iki başka diziye daha baktım ama onlar da ne bileyim işte önerebileceğim kadar değil. Fantastik romantik komedi istiyorsanız Kamisama Hajimemashita ( Kamisama Kiss) var, onu da zamanında beğenerek izlemiştim aslında ama çocuklara hitap eden dizileri daha çok seviyorum.  Ama epey seveni var bu dizinin de, kendi türünde güzel, tanrılar var, tilki ruhlu bir baş karakter var, komik sahneler var, geçmişe dönüş var ama dizi tamamlanmadı sanırım. Mangasını da okuyabilirsiniz.



Bu çocuklara hitap eden animeler, çizgi filmler daha çok seksenlerde yayınlanmış sanırım, ben sadece Heidi'yi biliyordum...Bir de şeker kız falan. Çiçek Kız varmış bir de sanırım. Aaaa bir de, ben çizimlerini çok beğenmedim diye burun kıvırdım ama aslında kızıl saçlı örgülü bir kızımız daha var: o da diğer gönderinin konusu olsun, çok uzatmayayım. Okuyan varsa teşekkür ederim... 🌸

Bunları da eklemek istedim, Ah Gilbert, ama havuç dersen böyle olur tabi:




Bir de böyle arkadaş istiyorum.! 
Sevgiler...





🌸




2 yorum:

  1. O kol ağrısına ne endişelenmiştim, yüzde birini bile anlatmamışım. Asla öyle olmazdı kolum benim, yüz kere kan aldırmışımdır on gün geçmedi en az. Şaka gibiydi. :( Lütfen düzgün alın kanları

    YanıtlaSil
  2. hayatımda huzurlu hissedebileceğim tek bir an olacak mı acaba

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için şimdiden teşekkür ederim. :')

From 9 to 5 / Japon Romantik Komedi (?) Dizisi

  From 9 to 5 adı itibari ile bir ofis komedisi çağrıştırıyor, öyle olduğunu düşünüyordum.  (Posterini görmemiştim tabi, baksanıza şuna : ( ...