11 Eylül 2020 Cuma

Hwasa, Strongest Deliveryman yorumu, plansız olmak

 Merhaba!!! Heyecanlandım, bakmayın, iki gün olmuş yazmadım ama her gün yazmak istedim aslında. 

Sonunda başlıyorum, sürekli yazıları düzeltmeye çalışmak ve blogun tasarımını yapmak vs. çok uzun sürdü ve uzaklaştım biraz sanırım, e bir de genelde, bir şeyi istesem de sevsem de erteliyorum ben. : D 

Blogun arka planını ayarlamak ciddili üç dört saatimi aldı, neden ben de bilmiyorum, bilgisayarda hiçbir şeyi hemen bitiremem zaten, teknolojiyle aram hiç iyi değil, şöyle söyleyeyim, ya da neyse daha da örneklemeyeyim, alay edersiniz. : D 

Neyse umarım bu hevesim geçmez, bu süreçte başka bloglarla da karşılaştım, benim gibi yazanlar, burasını bir günlük gibi görenler derken daha bir yalnız değilim hissiyatı geldi.

E yine giriş çok uzun oldu. Bugün şarkı dinledim epey, kendi çapımda epey, size modu yüksek bir tanesini bırakayım: 


Şarkıdaki adamın Hwasa'ya (kızımızın adı) "Hwasa" diye seslenmesini çok sevdim. (gerçi sevmek mevzusu çok değişik bende, buraya sonra girelim, hani bakmayın reply 1988'i de severim derim, ama bazıları gibi değil bu, hatta zamanla illa ki şiddeti azalır. ) 

Az şeyi severim, kısa süreli sevgiyle. 


" I think I might love you". (resimdeki adam spoiler arkadaşlar.)



 Bir de felaket plansız biriyim arkadaşlar, hani yeni bir alışkanlık kazanmaya da çalışmıyorum, stres oluyorum "yapılacaklar" yazarken bile ya yapamazsam diye. Ama yine de bir deneyeyim, kafamda net bir şey olsun istiyorum. 

Bir de şu şarkının başlangıcını epey seviyorum, Reply'a çok da uyuyor bence, çok naif. Dinlerseniz sevinirim. :')

Bakın yine plan yapıp yazacaktım, olmadı.............. Daha fazla ertelemek istemedim. Bir dahaki sefere...

ASIL KONU

Artık kore dizisi kısmına geçelim: (e bir zahmet):

henüz spoiler yok:

Strongest Deliveryman'a başladım... Yeni bir diziye başlamayı düşünmüyordum ama diziden bir kesite denk geldim. İnstagramda daha önceden de görmüştüm gerçi o kesiti ama yine denk gelince, bir cesaret google'a 'strongest deliveryman 1. bölüm izle' yazdım.


Evet, yazdım. 

Repliği, sahneyi de en sona yazayım, sürpriz olsun. (ben böyle kötü değildim, ne oldu...) (allahım yarabbim sen böyle yaratmazdın yarabbim ne oldu...)

....

Dizi 2018 yapımı, fakat bunu cidden anlamıyorsunuz.... Şöyle anlatayım: dizide cidden eski bir hava var, ben ikibinlerin başı diyebilirdim hatta. Kılık kıyafetler bir eski gibi duruyor, atmosfer ve çekimler pek renkli değil, ve başrol çocuğumuzun ( Go Kyung Pyo) saçları değişik böyle permalı falan... Başrol oyuncusu Reply 1988'de de oynuyordu, bir de Chicago Typewriter'da görmüş olabilirsiniz kendisini.



Diğeri, bir hanım kızımız, ben pek tanımıyordum oyuncuyu, dizideki karakteri güzel bu arada, azimli, lafını esirgemeyen, çabalayan ve artık bir şeylerden kaçıp kurtulmak isteyen bir genç kadın. Pek spoilera girmeyelim tabi. A Piece of Your Mind'da da oynuyormuş, onu da bir ara izleyeceğim, sakin sevimli bir diziye benziyordu.


Diğeri Ko Won Hee, nedense sempati besliyordum, Welcome to Waikiki'de ilk  sezondaki o küt saçlı kız işte, dizideki tek sevimli kız da oydu zaten, o yüzden seviyordum muhtemelen, burada da kızıl turuncu saçlarıyla endam ediyor. (Diğer dizileri için, Your House Helper, Eccentric Chef Moon) İki diziyi de izlemeyi düşünüyorum da bakalım ne zaman... (Bu arada ben bu kızı özellikle araştırmadım, hep konusu ilgimi çeken dizilerde karşıma çıktı, hatta şaşırdım buna epey, dedim, sen niye her yerdesin??? Ben çok bilinmeyen bir isim diye düşünüyordum sanırım, e yine de önemli rolleri varmış, neyse.)



Sonuncusu favorim sanırım, e anlamışsınızdır zaten, Sun Ho. Kim Sun Ho. Gülümsesin hep, bknz. veriyorum: (e bu gifti hareketsiz olmuş. :/) 


Kendisini Welcome to Waikiki'nin ikinci sezonunda izlemiştim, ikinci sezonunu da severim ben o dizinin bu arada, bence onu da izleyin. Diziye yakışıyordu ama keşke daha iyi ve daha çok sahnesi olsaydı orada da, neyse çok şaşırdım o yüzden, sevindim yine bu dizide karşılaşınca. Sesini de beğeniyorum kendisinin.

Gif ekleyemiyorum, şu an yine üzgünüm.... 


Soldu böyle gülümsemem... 

Neyse dizinin konusu bir araya gelen gençler sanırım ağır romantik bir şey değil, aşk üçgeni olacak gibiyse de olmayacak anladığım kadarıyla, sakin bir dizi. Mahallede geçiyor olaylar, bir sakinlik bir mütevazılık var cidden dizide. 

                    spoiler:  (çok da değil, kim kimle partner onu söylüyorum.)


Dizide kızımız ve kıvırcık başrol motosikletli kuryeler, ve aynı erişte dükkanında çalışmaya başlıyorlar. Gamzeli çocuk zengin, sorumsuz, tecrübesiz, aklı bir karış havada bir tip, diğer kızcağımız kızıl olan da zengin ama evden kaçıyor, bu dörtlünün yolları kesişiyor. 

Gamzeli ile turuncu partnerler aslında, kuryeler de öyle, böylece iki tane ikilimiz var. ( cümleye bakın...:/) Aşk üçgenlerinden bayılmıyorsunuz. Öyle huzurlu bir dizi ama thriller ögeler seviyorsanız ya da öylesine bir dramada bile entrika, gizem ya da sır arıyorsanız size göre olmayabilir.

Bir de yine değineyim, dizi cidden eski bir zamanda geçiyor gibi, nedense hep öyle hissediyorum...

İki çift de sevimli. Bir de kızmayın bana ama ben daha diziye yeni başladım... Bitirince edit ekleyeceğim... ÜZGÜNÜM. Sanırım en başında bahsetmedim bundan. Biane... :(

Arkadaşlar bir de; 


Şu ikili çok tatlı, erişte dükkanında çalışıyorlardı. Minnoş geldiler bana epey. 

Unutmadan, diziye başlama nedenim replik şuydu: ( kötülük yapıp hemen söylememiştim hani)



-Hobilerin neler?

-Uyumak.

-İzin günlerinde ne yaparsın?

-Uyurum.

-Yeteneklerin peki?

-Uzun süre uyuyabilmek.


Evet, hemen başlamayı düşünmüyordum ama ne yapalım başladık, memnunum şimdilik umarım tamamlarım diziyi. 

Birinci bölümdeki giriş sahnesi sıkıcı gelebilir bu arada, görmezden geliniz, bir de sevemeyeceğiniz sıkıcı despot zengin bir kadın karakter var, sokaktaki yemek dükkanlarını satın almaya falan çalışacak, negatif yanları bunlar. Dizinin olayı bu. Bir de kıvırcık kuryenin aile meselesi. 

Bir de dizide kendimi gördüğüm ve sevdiğim sahneler: kurye kızın "goodbye to korea" diyip gitmek istemesi, bir sevimli ama hüzünlü geldi. turuncu saçlı kızın benim gibi 23 yaşında olması ve ancak bir şeylere karşı çıkmaya karar vermesi, şu "18" yaş muhabbeti. 

Kurye çocuğun tatlış iyi kalpli olması da güzeldi. Ve bu dizide yüksek ihtimalle kurye kızı özellikle bir seveceğiz, gereksiz saf ya da kötü bir karakter değil. İnsan beklemiyor sonunda iyi yazılmış bir ana karakter. :')

Aaaa bir saniye, az önce yabancı bir forum buldum, kore dizileri tartışıp yorum yapabilirsiniz belki ingilizce, değişik geldi bana nedense, https://forums.soompi.com. 

Artık planlı olmak istiyorum ama her an yeni bir diziye de başlayabilirim, bakalım...:(((

Arkadaşlar, neden hep arkadaşlar dediğimi bilmiyorum, şu an bir yine modum düşük... Vakit de alıyor yazmak... Hoççkalın... Ne yapacağım şimdi ben... 



🌸🌷













9 yorum:

  1. Şu renk ve arka plan olayını yüzbin kere değiştireceğim sanırım... :/ içime sinmiyor. Olsun artık her gün değiştiririm...

    YanıtlaSil
  2. Yavaş internetle yazdım ama sabırla kendimi tebrik ediyorum... Bir de bu muydu diyorsun💔 biraz okuyunca ama n'apalım...

    YanıtlaSil
  3. Yaaa biraz izleyip de yazar ahahha sabırsızlık ve plansızlık işte. Hemen yazayım hemen...

    YanıtlaSil
  4. Devam edesim de çok yok ama diziden de kaynaklı değil pek, iflah olmaz karakterim. :( Yine yorgunluk geldi...

    YanıtlaSil
  5. Bir de tüm bu üç noktalar ve sürekli "arkadaşlar" dediğimden ötürü cidden özür dilerim.

    YanıtlaSil
  6. En İçime sinmeyen yazı ama silmiyoruz işte. :(

    YanıtlaSil
  7. Son şarkıyı neden ekledigimi bilmiyorum. Hwasa üzerine de çok konuşmamışım, ayrı başlık gönderi açacağız artık.

    YanıtlaSil
  8. Son şarkıyı neden ekledigimi biliyorum aslında.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için şimdiden teşekkür ederim. :')

From 9 to 5 / Japon Romantik Komedi (?) Dizisi

  From 9 to 5 adı itibari ile bir ofis komedisi çağrıştırıyor, öyle olduğunu düşünüyordum.  (Posterini görmemiştim tabi, baksanıza şuna : ( ...