10 Ağustos 2021 Salı

Karışık Playlist 3, 2010lar, ve 1995

 Merhaba. Bu sefer bir tık daha eskiler olsun dedim. 

 

1. 2PM/ A.D.T.O.Y    (2013) (yani bana da çok eski gibi gelmiyor ama eski yine de, sekiz yıl önce)

Favori şarkım buydu, bana hüzünlü bir hissiyatı da var gibi geliyor, epey kötü hissettiğim bir dönem dinliyordum. 


 2. MBLAQ/ This Is War        (2012)

 


Bu şarkıyı Shut Up Flower Boy Band izlerken fark ettim, hayran yapımı videolardan birinde geçiyordu. Snaırım yakın bir arkadaşa karşı bir öfke var, (Olaylar galiba Rusya'da geçiyor... :D)  bu da kısa filmli kliplerden, şimdilerde genelde sadece dans videoları oluyor. 


3. FTISLAND/ I Wish   (2012)  Kendileri daha çok band gibi. 



4. VIXX, Error         (2014) verdiği hava biraz eski. 

Bunu çok ama çok dinledim: Klibi biraz Westworld'ü çağrıştırıyor: 


5. Turbo, Black Cat Nero

(1995)    Bunu da iyi hissetmek için bir ara dinlerdim. Dans ve şapkalar kalp kalp. Bir İtalyan çocuk şarkısından esinlenilmiş sanırım.


 

6. CNBLUE/ Loner (2010)

Bunu yaz günü dinleyin, laylaylay gezin zıplayın atlayın bence. Band aslında daha çok rock, pop/rock, punk/rock türünde şarkıları var, daha çok sevdiklerim var sonraki albümlerden, pop kısmı daha azdı. Bir ara paylaşırım. 


7.INFINITE/Back   Bildiğim ama unuttuğum şarkı. 



Bonus, bunun da hissiyatı eski benim için, 
BIGBANG//Loser (2015)

Aslında nispeten yakın tarih gibi duruyorlar ama bana verdikleri hissiyat (nasıl bir cümleyse artık) bir miktar nostaljik.

Teşekkürler. 

Bir de bence nostaljik şarkılar seviyorsanız Boys Over Flowers'ın soundtrack'ına bakabilirsiniz, epey seviyordum onu, baştan sona dinlerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için şimdiden teşekkür ederim. :')

From 9 to 5 / Japon Romantik Komedi (?) Dizisi

  From 9 to 5 adı itibari ile bir ofis komedisi çağrıştırıyor, öyle olduğunu düşünüyordum.  (Posterini görmemiştim tabi, baksanıza şuna : ( ...