9 Ağustos 2021 Pazartesi

Karışık Playlist 2

 Asla keyfim yok, gerçi belki daha kötü günlerim de olmuştur. Yine havaya giden sözler var. 

Merhaba. 

Defsoul'un şarkılarını dinliyordum epeydir, aslında bir süre önce epey dinledim, yazmaya pek halim yok, yine söylenmeler... 

Bakalım, sürekli ertelediğim, konuşmaya korktuğum biri var, çarşamba günü canlı bir dersim var, başvurular var, bir miktar kararsızlık var. Haftasonu bitti, rahat ederim diyordum son rahat iki günüm, mutlu olayım dedim, ama tuhaf bir huzursuzluk vardı, öyle geçti gitti. Zamanın içindeyken geçmesini istememek üzücü, yeni günden korkmak da öyle. 

Şu sıralar şarkı dinleyemiyorum pek, kulaklarım yorgun, kafam kaldırmıyor sanki. Ama playlist: 


ŞİMDİ PLAYLİST'E GEÇELİM:

İlk şarkı harici daha çok indie, pop/indie gibi sanki. 

1. Shinee/ Don't Call Me 

En son severek dinlediğim şarkı buydu.




Dolu dolu bir şarkı olmuş bence, dinlerken sıkılmazsınız. Styling'e bayıldım, o kahverengi kıyafetler, şapkalar olsun, baştaki Key'in kafasındaki tuhaf maskevari şey olsun. Yalnız şarkının minik bir yerinde tuhaf bir ses var müzikle birlikte, tarif edemiyorum ama kötü hissettirdi, belki siz de fark edersiniz. O kısmı atlamak istiyorum sadece ben mi duyuyorum bilemedim. Bnz: 2.58 2.59 saniyeleri.






2. MonstaX/ Who Do You Love


Sevdiğim tarz, keyfimin olmadığı bir dönemde keşefettim ama dinlenebilir güzel bence. Başka zaman olsa belki daha çok överim bilemedim... :'D 



3.Defsoul, Runaway




Hangi şarkısını seçeceğimi bilemedim, epey bir şarkısını biliyorum, bir iki tane daha ekleyeyim. Yumuşak ama farklı bir ses rengi var bence, bu tarz şarkılara gidiyor sesi epey. Bir şans verin bu olmazsa başka bir şarkısına... 
Kendisi GOT7 grubunda aynı zamanda. 

Mesela playlist: 




                                                   4. Taemin, Criminal 



Advice da çok güzeldir, paylaşmak istemediğim bir şarkıydı. :D 


                                            5. 2PM / Again and Again


                                           Tam nostalji bu da. Jay Park zamanlarından. 


Sıkıcı olmasın diye burada bırakıyorum şimdilik. 


 Sevgiler. 

 Bir tane daha bırakıyorum maalesef :D. 

                                         6. BIGBANG/ Bae Bae



Nevi şahsına münhasır bir klibi var bunun da. :D  Bir miktar Alice Harikalar Diyarında esintisi de var... Kliple ilgili neyi temsil ettiğiyle ilgili yorumlar vardı ama çok net hatrılamıyorum. 
İlk bölüm, melek heykelinin olduğu bölüm, ergenlik öncesi ya da ilk yılları masumiyeti temsil ediyor, karakterin kadınlara ya da romantik ilişkilere ilgisi var ama etrafında sadece objeler ya da heykeller var, onlarla iletişime geçemediği, çekindiği dönemi temsil ediyor demiş birisi mesela vs vs.
 Atın üzerinde yalnızken, sonunda birisiyle karşılaşıyor ikinci bölümde.
 Üçüncü bölüm belki ikinci aşk olabilir? Yalnız hisseden ıslanmış yorgun bir adam bu sefer bir deniz kızıyla karşılaşıyor. 
Çatlak adam, bknz: T.O.P da evlilik ve yuva kurmak demişler :D,  olabilir, evlilik, çocuk vs çatlaklık olabilir bence de, benim yorumum.... 
Beyaz saçlı Seungri'nin olduğu bölüm solmaya yakın bir çiçek var birisiyle bir ömür geçirmek, ve yaşlanmak sembolize edilmiş, ama diğer bölümler çok anlamlı gelmedi bana. Size kalmış. 
Şarkıya çok bayılmıyorum ama dinletiyor da, sondaki nakaratı hariç güzel aslında benim için. 

2 yorum:

  1. Bir de bunun öncesinde Banks, Incubus dinlediğim on sekiz, on dokuz zamanları... Hala gencim evet, hala yirmi üç.

    YanıtlaSil
  2. Geneli indie olmamış :D yine pop eklemişim...

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için şimdiden teşekkür ederim. :')

From 9 to 5 / Japon Romantik Komedi (?) Dizisi

  From 9 to 5 adı itibari ile bir ofis komedisi çağrıştırıyor, öyle olduğunu düşünüyordum.  (Posterini görmemiştim tabi, baksanıza şuna : ( ...