11 Nisan 2021 Pazar

karışık playlist, korece şarkılar

 Aslında özellikle bazı şarkılar hakkında ayrı başlıklar açmak, yazılar yazmak istiyordum ama şimdilik, yeni şarkılar dinlemek isteyenler için, playlist hazırlayacağım: buyrun: ^^ (Uzak Doğu geneli korece olacak.) 

1.Joker Xue, Congming Guo


                                               Joker Xue, Hemen hemen bütün şarkılarını sevdim. 

2.Defsoul, Blind   


                                                        defsoul, Blind

      3. B.A.P, Wake Me Up                                             


                                                              B.A.P / Wake Me Up (epey hype)


                     4. Taeyang/ Eyes, Nose, Lips 

   

                                                         

                                                              Taeyang /eyes, nose, lips 


5. BTS, 00.00


                                                     bts, 00.00, sözlerini seviyorum, nakaratını pek değil 

                                        

                         6. Gloomy Song, Hyungdon&Daejune

                        


                                                      troll şarkı kontenjanı 


                                7. 2 PM, GO CRAZY 

            

                                    

                                           bunu bugün keşfettim, klibi çok komik, izleyin bence. ^^ normalde karizmatik beyefendilerdir kendileri yalnız. 

8. Hwasa, Kidding 



Daha da eklerdim, şimdilik kalsın böyle. Ayrı yazmak istediklerim de var. Hem çok olursa sıkıcı olur. Umarım seversiniz. 


bonus: 


                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için şimdiden teşekkür ederim. :')

From 9 to 5 / Japon Romantik Komedi (?) Dizisi

  From 9 to 5 adı itibari ile bir ofis komedisi çağrıştırıyor, öyle olduğunu düşünüyordum.  (Posterini görmemiştim tabi, baksanıza şuna : ( ...