12 Aralık 2020 Cumartesi

GOT7/Part 2

 Merhaba, kendimi durduramıyorum... 

Sabah oldu, üçüncü yazım... Ders çalışmıyorum evet...

Got7'den devam edeyim:

7üyeyi tanıtıyorum, sonra debut süreçlerine ait minik bir yazı, sonra sevdiğim japonca bir şarkıları, evet japonca şarkıları da varmış, ekstra masterchef videosu olabilir, kapanış. Thanks. 

Üyeler:

Jackson

Aslında neden kendisiyle başladım bilmiyorum, :'), en yaşlıları ya da liderleri değil. Ama kesinlikle çok tanınan biri, daha önce bazı show programlarında falan da yer almış, şov dünyasına yatkın biri.Epey sevilen biri, çok canayakın, taksi şoförüyle de arkadaş olur, herkesle arkadaş olur, acayip insan canlısı biri. Ah Jackson senin gibiler daha çok olmalıydı...  Bu arada kendisi Çin'den katılıyor yarışmaya, liseye kadar sanırım orada okumuş, başarılı da biri aslında, 10 yaşında eskrim'e başlıyor, olimpiyatlar için hazırlanıyor, ailesi de sporcu, babası da olimpiyatçı. Çatlak biri gibi gözükse de çok disiplinli biri, çalışkan. Solo şarkılarından epey beğendiğim var özellikle Oxygen. Neden kendisinden başladım diyorum da hakkında en çok şey bildiğim kişi kendisi şaka maka. :) Daha bugün çok eğlenceli bir videosunu izledim, başka bir kpop grubundan bir üyeyle geçirdikleri bir akşamı görebilirsiniz, onu da bırakayım: Bir de hep çatlak değil aslında, ki diğer üyeler de aslında onun gibi... :D, grup arkadaşlarına epey söz veren biri, hep kendini göstermiyor, ingilizcesi iyi olduğu halde hep konuşmuyor mesela, birkaç programda çok sessizdi olabilir tabi, ama eskiden daha hype gibiydi, neyse diyip konuyu kapatıyorum... Aaa kendisi grubun rapper'ı, biraz değişik daha raspy bir sesi var ama bazen o bile yumuşak gelebiliyor şarkıya göre. İnsan canlısı rapper. 

:') 





Youngjae 
Youngjae'ye herkes sun shine diyor, sürekli gülen biri. Bana başlarda daha sessiz yazık sanki tek kalan üyeymiş gibi geliyordu, ama değil aslında. Yine de bir tek başınalığı var sanki, gülüşü yapay gelebilir bu arada çok yüksekten gülüyor çünkü... Main vocal olarak geçiyor kendisi, konserlerde bazen canlı bazen lypsinc yapabiliyorlar, kendisi hep canlı. Çok yüksekten söylemesini sevmesem de ben buradayım diyen bir sesi var. Gruba son katılan kişi. Bilgisayar oyunlarını seviyor. Ars takma adıyla hazırladığı şarkılar var, onlardan bir tanesini paylaşayım. Buradan JB'ye geçelim. Ya bir de başta öyle zannediyordum ama Younjae de epey seviliyor hatta özellikle JB tarafından.





JB
 
Jb'nin beş tane kedisi var, eskiden grubun en sakin sessiz sakin gözükenlerindendi, hatta korkutucu olduğunu söyleyenler vardı... Bizzat grup üyeleri dedi, ben değil. Grubun lideri. En yaşlı ikinci kişisi. 94 doğumlu, aslında yaşları hep yakın. Jackson da 94'lü, Mark 93, Jinyoung 95, Youngjae 96, Yugyeom ve Bambam 97. Ben daha böyle sessiz ciddi halini daha çok seviyordum sanki o da değişti biraz. Sözü geçen bir tip, ama çok net bir hiyerarşi gibi değil bu, sadece hala Jb'den bir tık çekiniyorlarmış gibi geliyor, ya da değil ya vazgeçtim, ona da gayet takılıyorlar en nihayetinde, ama hala ayrı bir dikkatleri var ona karşı gibi de geliyor. Bir de aslında pek korkutucu bir tip de değil, gayet sakin gözüküyordu. Grubun ilk üyelerinden. Jinyoung'la ikisi şirkete ilk gelenlerden, JJP project olarak ikili albüm çıkarıyorlar ikisi, sonra boy group'a karar veriliyor ve oraya transfer oluyorlar. Bir programda üyelere yemek hazılamış ve bulaşıkları yıkamıştı hep öyle midir bilemem ama şimdi hatırladım ilk izlediğimde özellikle soft biri olduğunu düşünmüştüm. Ama evet sivri köşeleri de olabilir gibi. Şarkılar besteler üzerine yoğunlaşıyor, title tracklar genelde ona ait. Defsoul adıyla yayınladığı şarkılar var, güzeller, bir tanesini yine bırakayım: 
Bu arada adı Jaebum, Jb sadece kısaltma. Grubun babası diyorlardı bazıları kendisine. 







Jinyoung 

Grubun annesi diyen var... Ama bazen sadece özellikle bazı üyeleri (Yugyeom) öldürmek istiyor... Sarkastik ve ciddi kapalı bir yanı var aslında. JJ Project'in bir diğer üyesi, diğeri JB'ydi hatırlarsanız. Gruba ilk girenlerden. Kendisi evde hiç ses istemezmiş tüm kapıları ve ışıkları kapatırmış uyurken, evet aklımda bu kaldı. Bence JB'den daha ciddi, ama sempatik bir tarafı da var, yüzü bile öyle aslında ama hafif dark bir aurası var... Kendisini ilk kez görenler grubun en melek üyesi zannediyorlarmış... Kendisi de tam genç sınıfına girmiyor yaş grubu olarak ortada yine ben yine en büyüklerden zannetmiştim. Gerçi sadece üç dört yaş fark var zaten. Kendisinin oyunculuk geçmişi var, bilinen bir dizide başrol oynadı, He is Psychometric. Öylesine bir dizi de değil yani... 


                                                                         JJ Project...

En gençler, Bambam ve Yugyeom ve en yaşlı Mark en sona kaldı... Onları da diğer parta yazayım. 

Got7'ın şu japonca şarkısını bırakıyorum:


Bir de bonus olsun, 

En ön sağ JB, sol Mark. 
Orta sağ kırmızılı Jackson, yanındaki Jinyoung.
En arka en sağ Youngjae, ortta Bambam, en sol Yugyeom. 
Masterchef, debut, kalan üyeler sonraki hafta... 

To be continued... 

Teşekkürler. 

Şimdi ağlamaya gidiyorum. Sınavları kaçırdım. :( Ödev var, mail var, helpppp...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için şimdiden teşekkür ederim. :')

From 9 to 5 / Japon Romantik Komedi (?) Dizisi

  From 9 to 5 adı itibari ile bir ofis komedisi çağrıştırıyor, öyle olduğunu düşünüyordum.  (Posterini görmemiştim tabi, baksanıza şuna : ( ...