5 Ekim 2020 Pazartesi

Return of Superman, çocuklar

Merhaba. 🌿

Seunjae bu sevimli çocuğun adı, kalp kalp. 💗

Ben bu programı 2019 yaz tatilinde çok izlemiştim hani 2019 yazı eşittir bu program benim için. 
Eğlenceli naif bir program, çocuklar babalarıyla 48 saat yalnız kalıyorlar, babalar çocuklarının ihtiyaçlarını karşılayıp onlarla aynı zamanda eğlenceli vakit geçiriyorlar. Çocukları çok seveceğinizi düşünüyorum, kesinlikle sevimliler küçük bir diyalog bir kelime bile gülümsetiyor insanı bazen. Senaryoları daha sıkıcı bulursunuz, öyle söyleyeyim, dizi senaryosundan daha güzel tepkiler, diyaloglar mevcut. Bazen farklı ülkelere de gidiyorlar, ya da aileler bir araya geliyor etkinlikler vs. yapıyorlar. Huzurlu cidden, keşke ailelerimiz böyle olsa. :)



Seola-Sua-Sian

O yaz tatilinde seol-sua-dae üçlüsünü izlemiştim ben daha çok, prankster, şakacı bir babaları vardı, özellikle en küçükleri Sian'ın başına gelenler...  Babaları çok muzip bir adam, aslında beş çocuklu bir aileler ama en büyük ikizleri pek görmüyoruz onlar okullu.

Ek parantez: (Programdaki çoğu çocuk altı yaşından küçük hatta bebekken başlıyorlar çekime bazen. Hani her yerde kamera olması nasıl etkiler bilmiyorum ama çocuklar pek sorun yaşamamışlardı, kameramanlar küçük çadırlarda kalıyorlar. Böyle gerçekten mutlu huzurlu aile profili çiziyorlar bir de, izlemesi huzur verici. Bazen aileler bir araya geliyorlar programın başlangıç yıl dönümlerinde vs. epey seviyorum.)

Neyse, Sian'ın dört ablası var ama biz iki küçük kızı ve Sian'ı görüyoruz daha çok, ikizler ve Sian arasında çok az yaş farkı var, üçüz gibiler daha çok. İkizler azıcık yaramazdılar başta ama çok da değiller aslında, Seola ikizlerden büyük olanı biraz 'sassy' bir tip, lafını esirgemez, komiktir, cesurdur, heybetlidir. :D Aklıma Weightlifting Fairy geldi... Sua, ikizi, bir tık daha içe dönüktür, kıvır kıvır saçları vardır, yemek yemeyi sever, anaç bir yanı vardır, caretaker'dır. Sian, biraz sessiz, evin küçüğü olduğundan sabırlı olmayı ve kendisine sıra gelmesini öğrenmiş, kaybetmeyi içten içe pek sevmeyen ( çocuklarla çeşitli oyunlar küçük turnuvalar falan olduğunda görüyoruz.) tatlış bir çocuktur. 

                                                                    Seola.


Sian ( takma adı Daebak, bebeklik ve bir yaş, iki yaş civarlarında herkes Daebak diyordu, anlamı 'inanılmaz' sanırım.)

                                                              Sua 

 Babaları milli futbolcu bu arada, epey tanınan bir isimmiş: Lee Donggook. Sıcakkanlı bir adam epey, ama disipline de ediyor çocuklarını, korkuyorlarsa bir şeyden üzerlerine gitmeleri gerektiğini söylüyor, hatta kendisini örnek alsınlar diye köpek balıklarının olduğu bir akyarvuma girmişliği var, disiplin ve 'yapabilirsin, başarabilirsin' mottosunu vermeye çalışıyor. Bazı şakaları bana biraz fazla geldi gerçi, pek acıması yok bazen. :D İzleyip, siz karar verin.         

Seunjae                                                


Ve Seunjae... Babası eski bir kpop grubu üyesi, doksanlardan ama epey eski, birinci nesil. Grup dağılalı yıllar oluyor, grubunun adı Seckskies. Neyse, bu adam biraz utangaç çekingen biri gibi, nasıl oldu da sahneye çıktı dans etti şaşırıyorsunuz. Seungjae ise acaip dışa dönük sosyalleşmek isteyen bir çocuk. 


Empati sahibi, birisi ağlıyorsa üzgünse hemen ağlar, dayanamaz, arkadaş edinmek ister, çocuklar gördüğünde hemen kendini tanıtır, hayvanları gördüğünde selam verir. Dinozorlar uzmanlık alanırdır, tyrannasourus, ben sadece aklımda bunu tutabildim ama o diğer dinozor türlerinin hemen hepsinin adını bilir, dinozorlarıyla banyo yapar, yemek yer. Kelime haznesi geniştir, yaşıtlarından biraz daha önde olduğunu söylemiştir psikolog. Yaşlı insanları ve genel olarak insanları sever. Evet, çok övdüm gibi oldu, ne yapayım, durum bu. Her güzelin bir kusuru olur, babasıyla bazen çatışırlar, ama daha çok şaka amaçlı takıldığını düşünüyorum, baba seni sevmiyorum dese de, babasını sever. Tek takıldığı kişi babasıdır. :D Annecidir biraz, e öyle olsun zaten, ama babasını da sever, zamanla ilişkileri daha da derinleşir. 


   
    Seçmesi de zor, rastgele seçtim. 




Valla seçemedim, umarım beğenirsiniz, daha da eğlenceli videolar var ama onları sonra izleseniz daha iyi bence. Kısa kısa videolar zaten, önerilenlerde çıktıkça izlersiniz. :) 

Aaaa bir de, onların videolarını daha az izlemişimdir ama, bir ablayla kardeş var, onlar da tatlılar, küçük olan hep bir oyuncakla dolaşıyor: 


Bu videoda da olduğu gibi, ünlü isimler çocukları ziyarete gelip, onlarla ilgileniyorlar. Lee Dong Wook'lu bölümler epey iyi: birkaç kez buluştu çocuklarla. Goblin'in Grim Reaper'ı:



Seo Kang Joon için:
 

En yazmak istediğim yazılardandı, okuyan herkese teşekkür ederim, umarım siz de beğenirsiniz. Kafa dağıtmalık tam, bir şans verin bence.
Hepsinin bir arada olduğu turnuva bölümü eklesem mi bir de:

Sevgiler. 
aaa bir de, editler ve müzik seçimleri çok yerinde ve komik olabiliyor, kurgu ekibini tebrik ediyorum. :) (kbs duy sesimi!) 
Son ekleme: Babalarının çocukluklarını geçirdikleri yerlere gitmeleri de çok güzeldi, babalarının gittiği okullara gidip, öğretmenleriyle sohbet bile ettiler, çok naif bölümlerdi onlar da. Link bulamadım. :(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için şimdiden teşekkür ederim. :')

From 9 to 5 / Japon Romantik Komedi (?) Dizisi

  From 9 to 5 adı itibari ile bir ofis komedisi çağrıştırıyor, öyle olduğunu düşünüyordum.  (Posterini görmemiştim tabi, baksanıza şuna : ( ...