12 Eylül 2020 Cumartesi

Kenshi Yonezu 🍋

 Son zamanlarda en bir dinlediğim sevdiğim insan kendisi. Nasıl denk geldim hatırlamıyorum ama resmen bütün şarkılarını sevdim. :) 

Böyle naif, ama uçuk biraz bir görüntüsü var kafamda. 

Şöyle biri: Gözleri pek gözükmüyor: 




Eğlenceli şarkıları var, sevemeseniz de seversiniz, izlerken sıkılmazsınız hani, ve şarkılarının her şeyini kendisi yapıyor sanırım, yüzlerce bestesi varmış, öyle diyorlar... :) 


Bu son şarkılarıdan, kendisinin biraz joker'i andıran bir gülümsemesi var. 
Sanırım sosyalleşme konusunda sorunlar yasamış, disleksisi varmis, hani biraz ötelenmiş bir insan sanırım o da. 

Şu şarkısı çok hype'tır ama sözlerini çok seviyorum ben:  Klibini de mutlaka izleyin.

Yani dediğim gibi tüm şarkılarını sevdim ben... 
Nasıl mümkün olabilir... 

Buradaki klipte de salıncak sevdası... Kendi çocukluğumu hatta on sekiz on dokuz yaşımı hatırladım. Gece vakti öylece salıncağa otururdum. Bu şarkıyı da tamamen Kenshi yazmış, düet yapmak istediği kisiye kendisi teklif etmis, şarkıdan bahsetmiş. Masaki Suda da Japonya'da bilinen bir oyuncu sanırım. Kendisinin onu seçmesinin nedeni ya da bütün şarkıyı söylememesinin nedeni kendisini, (kenshi'nin bizzat kendisi) daha bir naif yumuşak görmesiymis, bunu ben de çok anlamlandıramadım... Şarkının sert kısımlarını daha çok Masaki'ye vermiş.
..
E o zaman şimdi en en bilinen şarkısına geçelim: Lemon

Lemon çok naif bir şarkı bence, hani özel bir sempati🍃 besler oldum limona bile. Büyükbabası öldükten sonra onun anısına yazmış sanırım. 
Kendisinin pek fazla röportajı yok bu arada, ben pek buladım. Bir tane birakayım: (Şaşırmıştım hatta bulduğuma çok içe dönük gözüktüğü için.) 



Japonya'da da seviliyor, pop listelerinde genelde ilk sıralardaymış, bence yabancı hayranları da var ama çok da değil gibi, öyle kıyas yaparsak Koreli gruplar gibi hiç değil zaten ki Japonya sanırım çok dışa dönük değil bu konuda, reklam falan da pek yapmıyorlar. 
... 
Hachi adıyla şarkılar yapmış sanırım ama ben bu nick name'le yaptığı işleri pek begenmedim, biraz fazla karanlık ve rahatsız edici. Resim de çiziyormuş kendisi.  
....
Aaa unutuyordum, en sevdiğim şarkılarından:


Aklımda kalan birkaç tanesini daha ekleyeyim: 


Bu da böyle cidden yaz günü dinlenecek huzurlu bir şarkı, eğlenceli de:


Dansları, sesi şarkıları çok güzel bence. Şu meşhur limon resmini görüyoruz burada da, albüm kapağından.

Son olarak bir canlı konser kaydı brakayim 18 dakikalık: Ama önce Lemon: 



Sevgiler. 🍋🍃 


5 yorum:

  1. Flamingo'yu unutmuşum nasıl takılmıştı kulağıma, günlerce söyledim... Onu da kesin dinleyin.

    YanıtlaSil
  2. Söylemekten kastım fla fla flamingo diye dolaşmak...

    YanıtlaSil
  3. Ayrıca Kenshi'nin başka bazı röportajları da varmış aslında, ingilizce bir tane bulmuştum sanki.

    YanıtlaSil
  4. evet vardı gayet kenshi'nin röportajları... neden ki... :/

    YanıtlaSil
  5. yarın sınavım var dört saat sonra, tüm gün hiç çalışmadım. bir haftadır hayır dokuz gündür çok az vaktim var çalışmalıyım diyip vicdan azabı çekip vicdan azabi çektim... ve yine alakasız ve çok az çalıştım ve son dört gün büyük sınav için....... d ö r t. ben yedi günü son iki gibi görüp panik yaptım şimdi artık haftaya girdik daha da panik yapabilir miyim vakit geldi...:( i am a loser... seni uzun zaman sonra dinliyorum kenshi, her şey gibi bu da bitmişti...

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için şimdiden teşekkür ederim. :')

From 9 to 5 / Japon Romantik Komedi (?) Dizisi

  From 9 to 5 adı itibari ile bir ofis komedisi çağrıştırıyor, öyle olduğunu düşünüyordum.  (Posterini görmemiştim tabi, baksanıza şuna : ( ...